Nou je ziet er niet veel van dat ik iMovie test.. Maar vond het op zich wel een leuk filmpje en ik heb een soort van verplichting om weer een filmpje te plaatsen aangezien de laatste uit Februari dateert en ik zingend was.. Niet erg plezant dus ;).. Filmpje duurt 1 minuut en tja.. verder…